Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
 
Certificat ISO 9001:2015

BULETIN INFORMATIV

 

 1.      ACTE NORMATIVE CARE REGLEMENTEAZĂ ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA AUTORITĂŢII NAVALE ROMÂNE

Hotătârea nr.1133/2002 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Navale Române

Ordonanţa nr.19/1997 privind transporturile

Ordonanţa nr.42/1997 privind transportul maritime şi pe căile navigabile interioare

Hotărârea nr. 245/2003 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr.42/1997 privind transportul naval

Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice



 2.     Structura organizatorică

3.     Numele şi prenumele persoanelor din conducere şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice

 

  • Alexandru MEZEI
    Director General
    Telefon: 0372419801
     Fax: 0372416807
     E-mail: amezei@rna.ro 

  • Dan - Alexandru CATANĂ
    Director General Adjunct
    Telefon: 0372419801
    Fax: 0372416807
    E-mail: dacatana@rna.ro 
  • Cristian Ancuța
    Director DSNPN
    Telefon: 0372419808
    Fax: 0372416801
    E-mail: cancuta@rna.ro

  • George Dorel Popa
  • Director DRURI
    Telefon: 0725550468
    E-mail: gpopa@rna.ro
     
  • Laurențiu Eugen Borcan
    Director CMC
    Telefon:  0241615949
    Fax: 241606065
    E-mail: lborcan@rna.ro

  • Răzvan Gabriel TRANDAFIR
    Director Direcţia Tehnică
    Telefon: 0372419801
    Fax: 0372416807
    E-mail: rtrandafir@rna.ro 

  • Lucian Gheorghe
    Director Direcţia Juridică şi Suport Managerial
    Telefon: 0372419801
     Fax: 0372416807
     E-mail:  lgheorghe@rna.ro

  • George Pană
    Director Căpitănia Zonală Constanța
    Telefon: 0372419833
    Fax: 0241618299
    E-mail: gpana@rna.ro


  • Vlăduț BRÎNZĂ
    Director Căpitănia Zonală Galaţi
    Telefon: 0372362302
    Fax: 0236460248
    E-mail: vbranza@rna.ro
  • Dan Iulian ICHIM
    Director Căpitănia Zonală Tulcea
    Telefon: 0372376738
    Fax: 0240513226
    E-mail: dichim@rna.ro
  • Florin OPREA
    Director Căpitănia Zonală Giurgiu
    Telefon: 0372408438
    Fax: 0246211015
    E-mail: foprea@rna.ro
  • Aurel Damșescu
    Director Căpitănia Zonală Drobeta Turnu Severin
    Telefon: 0372408451
    Fax: 0252312720
    E-mail: adamsescu@rna.ro
     

 

 

4.     Coordonate de contact

 

  • Autoritatea Navală Română
    Sediu: Incintă Port nr.1, clădire ANR, Constanţa, Cod 900900
    Telefon: 0372419801
    Fax: 0372416807
    E-mail: rna@rna.ro
    portal.rna.ro
     
  • Autoritatea Navală Română - Bucureşti
    Sediu: Bd. Marasesti nr.26, Bucureşti
    Telefon: 0372376700
    Fax: 037276718
    E-mail: sdraghici@rna.ro
     
  • Căpitănia Zonală Constanţa
    Sediu: Incintă Port nr.1, clădire ANR, Etj.2, Constanţa, Cod 900900
    Telefon: 0372419833
    Fax: 0241618299
    E-mail: itaus@rna.ro
     
  • Căpitănia Zonală Galaţi
    Sediu: Str. Portului nr.30, Galaţi, Cod 800025
    Telefon: 0372362302
    Fax: 0236460248
    E-mail: secretariat-czgalati@rna.ro

 

  • Căpitănia Zonală Tulcea
    Sediu: Str. Portului nr.36, Tulcea, Cod 820243
    Telefon: 0372376738
     Fax: 0240513226
     E-mail: cptulcea@rna.ro

 

  • Căpitănia Zonală Giurgiu
    Sediu: Sos. Portului nr.9A , Giurgiu
    Telefon: 0372408438
    Fax: 0246211015
    E-mail: eene@rna.ro

 

  • Căpitănia Zonală Drobeta Turnu Severin
    Sediu: Str. Portului nr.3, Drobeta Turnu Severin, Jud. Mehedinţi
    Telefon: 0372408451
    Fax: 0252312720
    E-mail: mtaranu@rna.ro

 

  • Program de funcţionare
    Luni – Joi   08:00 - 16:30
    Vineri         08:00 - 14:00

Autoritatea Navală Română asigură un program de permanență, 24 de ore din 24, prin funcționarea următoarelor compartimente:

  • Serviciul MRCC
  • Serviciul VTMIS.

În cadrul căpităniilor zonale funcţionează în regim de permanenţă următoarele compartimente:

  • Servicii/Birouri Siguranţa Navigaţiei
  • Compartimente VTMIS.

 

5.     Audiente

 

Înscrierile în audienţă se fac în orice zi lucrătoare a săptămânii, între orele 9:00-15:00 prin e-mail la adresa relatiipublice@rna.ro.

În urma înregistrării cererii, solicitantul este programat pentru audienţă şi i se comunică ziua, ora, locul şi numele persoanei din conducerea instituţiei care îl va primi în audienţă.

 

  • Program audiențe
    Luni: 12:00-14:00

 

6.     Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil 

7.     Programe şi strategii


Programul anual al achizitiilor publice 2023

PAAP 2023_v1.pdf
STRATEGIE ANUALA 2023.pdf


Programul anual al achizițiilor publice 2021
PAAP 2021.pdf (rna.ro) 

Programul anual al achizițiilor publice 2020
PAAP 2020 actualizat conform CC si MTIC -ADMINISTRATIV.pdf (rna.ro)

 8.     Lista cuprinzând documentele de interes public

 

Autoritatea Navală Română furnizează din oficiu următoarele categorii de informaţii publice:

  • actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituţiei publice 
  • structura organizatorică
  • atribuţiile departamentelor
  • programul de funcţionare şi de audienţe
  • numele şi prenumele persoanelor din conducerea instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice
  • coordonatele prin care poate fi contactată instituţia: denumire, sediu, nr. de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet
  • sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil al instituţiei publice
  • programele şi strategiile adoptate de instituţie
  • lista categoriilor de documente produse și / sau gestionate
  • modalitățile de contestare şi atacare a deciziilor autorităţilor şi instituţiilor publice în cazul în care o persoană se consideră vătămată în ceea ce priveşte exercitarea dreptului de acces la informaţiile de interes public. 

 

9.     Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate

 

Lista documentelor de interes public

https://portal.rna.ro/informare-publică/solicitare-informaţii-legislație/lista-documente-de-interes-public

 

10.  Modalităţi de contestare a deciziei autorităţii în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

 

Orice persoană are dreptul să solicite și să obțină de la autoritățile și instituțiile publice, informații de interes public.

 

În conformitate cu prevederile Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanţilor de informaţii de interes public sunt următoarele:

a) 10 zile pentru comunicarea informaţiei de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen

b) 10 zile pentru anunţarea solicitantului că termenul prevăzut la lit. a) nu a fost suficient pentru identificarea informaţiei solicitate

c) 30 de zile pentru comunicarea informaţiei de interes public identificate peste termenul prevăzut la lit. a)

d) 5 zile pentru transmiterea refuzului de comunicare a informaţiei solicitate şi a motivării refuzului.

 

Termenele prevăzute mai sus se calculează de la data înregistrării solicitării de informații publice.

Nu intră în calculul termenelor ziua de la care începe să curgă termenul, nici ziua când acesta se îndeplineşte.

Când ultima zi a unui termen cade într-o zi nelucrătoare, termenul se prelungeşte până în prima zi lucrătoare care urmează.

 

Condițiile pentru comunicarea verbală a unui răspuns solicitanţilor de informaţii de interes public sunt următoarele:

a) funcţionarii din cadrul compartimentelor de informare şi relaţii publice au obligaţia să precizeze condiţiile şi formele în care are loc accesul la informaţiile de interes public şi pot furniza pe loc informaţiile solicitate;

b) în cazul în care informaţiile solicitate nu sunt disponibile pe loc, persoana este îndrumată să solicite în scris informaţia de interes public, urmând ca cererea să fie rezolvată în termenele prevăzute mai sus;

c) informaţiile de interes public solicitate verbal de către mijloacele de informare în masă vor fi comunicate, de regulă, imediat sau în cel mult 24 de ore.

 

În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului instituţiei publice, în termen de 30 de zile de la luarea la cunoștință a refuzului. 

Răspunsul motivat la reclamaţia administrativă se transmite în termen de 15 zile de la data înregistrării, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă.

În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de Legea nr. 544/2001, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice.

 

Modele de formulare tip:

 

Utilizarea formularelor tip este facultativă.

Drepturi de autor © 2014 ANR